Olika falla ödets lotter



Ett år har gott sen Sonia lämnade oss!
Hon var blott 30 år!
Jag hann lära känna henne och för det är jag
OERHÖRT
tacksam!
Vilken altruistisk människa!
Tänkte på andra människor när hon hade såna enorma smärtor.
I sorg reagerar alla människor olika.
Vem bryr sig hur länge man har känt en person,
vissa människor påverkar än mer än andra
och det gjorde Sonia.

När jag besöker hennes grav får jag konstigt nog kraft
att göra rätt val här i livet,
i o f s inte så konstigt!
Hon var en sådan klok människa!

Mina tankar går förstås till alla nära och kära
och ALLA som sörjer Sonia!
Ettårsdagen brukar vara enormt smärtsam!

men glöm inte
TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!!
Ge kraft och du får tillbaka!!

och Göran????
som valde den här vägen,
självalt!!

Olika falla ödets lotter


Kommentarer
Postat av: Vania

Fina fina du!!! Tusen tack för den fina blomman på Sonias grav. Jag är säker på att hon ser den och glädjs med att hennes vänner tänker på henne denna dag. Puss

2009-09-03 @ 18:24:45
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0