mina tankar

är inte så omoderna..... jag byter ut vissa gamla & invanda tankar. FAN vad häftigt det är när nya tankar strålar fram i hjärnan som en orkan. Hur får jag in dessa nya tankar? Jag lyssnar på människor, alla människor har så mycket kunskap. Jag har lärt mig massor den här veckan av mina kursdeltagare. Tänk och vakna upp om fem år och tänka precis likadant som du gör idag? SCARY..... nya tankar ger rädsla, det pirrar men i slutändan är det så förbaskat sköna.

Men vissa invanda tankar vill jag ha kvar. Dessa som ger mig glädje. Denna film har jag tittat på som barn så ögonen rullar runt. Jag njuter varje sekund av denna film:

http://www.youtube.com/watch?v=OTZf8CJgudI&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0