En kall midsommarafton

Jaha, då var de svensk midsommar igen då. Lite småkyligt hela dagen. Tog en promme och hade nog behövt långärmat. Nubbis, Labbe och jag cyklade ut till Framnäs. Där var Ribban, Lasse och Peter. Det var midsommarmat m m. Jag tog ingen snaps (klok flicka). Sen pratade vi och skrattade för fullt. Som vanligt kom vi in på förhållande, vårt favoritämne. Sen åkte vi ner till Tjorven och där var även Maria.


Tack för en trevlig kväll alla som var med!!

image187

Här är det förberedelser som gäller, killar i köket, det måste bara fotas :-)

image189

Jag väntar på maten

image190

Här diskuteras de som vanligt :-)

image191

Här börjar de bli lite suddigt (men det är inte jag som har tagit kortet :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) en trevlig midsommarafton med mina killar
2) promme
3) nystädat






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0