Jag beställde sol på min lediga dag

Det har varit full rulle på jobbet med all REA, så jag somnar ovaggad på kvällarna. Det är någon som har ringt från dolt nummer på min mobil och imorse ringde det igen. Det var från VLT, jag ska dit i morgon för de ska göra ett reportage och ta en bild. Therese har skickat in mig och vill att jag ska få en soltröja genom att jag har klarat av mina studier. Det var gulligt gjort tycker jag TUSEN TACK :-) Imorgon klockan 11 ska jag vara där!!!

De blev till att åka till Lögis med Molly och Sara, det var rätt soligt ett par timmar och de tackar jag för. Sen var det siesta, de behöver jag.

Har börjat läsa en superbra bok "Energitjuvar"
, en bra bok av Ingalill Roos. Den är riktigt riktigt bra, den skulle alla människor läsa, Det finns givare och tagare hela tiden och vi kommer kontakt med dem. Jag väljer bort energitjuvar vill jag lova. Tacka vet jag energigivare som ger av sitt hjärta. Den boken kan jag varmt rekommendera!

Är tjejer och killar olika när de träffar en partner? De är väl både och enligt min mening. Vissa träffar någon och vips sen är de försvunna. Självklart ska man satsa på kärleken. Men vänskapen är för mig väldigt viktig, jag kommer aldrig välja bort mina vänner. Vännerna finns där när de stormar! Sen finns de människor som bara hör av sig när de passar dem. Nu menar inte jag att människor ska kasta sig på telefon så fort de är något, alla kan vara upptagna på något vis. Men att strunta helt i att höra av sig, de är lite lågt (inte lika lågt som Glocalnet, förstås). Faktum är att jag har kommit kontakt med båda sorterna. De kanske är lite egotänkade i dessa personer att man ska finnas där hela tiden, det är i alla fall min åsikt!

Nu är det soffan som gäller :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) väcktes av ett trevligt telefonsamtal
2) Lögis med Sara och Molly
3) en skön promme i regnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0