Fil kand i psykologi i sikte!

Nu har jag studerat sen 2004! Äntligen börjar jag se ett slut på studierna. Till sommaren är jag klar, därmed basta. Jag har knåpat ihop 118 högskolepoäng i dagsläget, varav 48 p i psykologi. Den här terminen läser jag psykologi C. Idag var det jag, Paola och Tommy som satt och slet med kommande tentor. Tommy är väldigt trött nu för tiden han sover mer än ett spädbarn. Sen skyller han på sin mobil hela tiden. Men vi vet att du gillar din mobil för du har bilder på hundar där, så försök inte!!! Det är den stackaren som får dras med mig när vi ska skriva vår c-uppsats i 10 hela veckor. Han ser mest fram emot att jag ska ta en veckas semester så han får vila ifrån mig, ELAKA UNGE!! Vår uppsats kommer att handla om tröst- och tvångsshopping. På b-uppsatsen skrev jag om detta ämne med en studiekamrat och Tommy har skrivit sin b-uppsats om samma ämne. Vi kör vidare på den uppsatsen. Kika på

www.kopberoende.se

den ligger under forskning

ett intressant ämne tycker jag. Det är så många som shoppar när humöret inte är på topp, shopping som belöning och tröst. Vem fan har inte använt alla orsaker som ursäkt?? 
Vi satt och pluggade men det var måttligt kul. Sen kilade jag och Tommy och tog en lurre med "turturduvorna", Bodas och Lotta... det var puss puss, hela tiden. Såg inte ett dugg mysigt ut och JAG ÄR INTE BITTER hehehe, Vi skrattade mycket när vår ironi börjar flöda. Sen dök nästa "turturduvor" upp, Paola och Måns. Där fick jag sitta med Tommy, han är mest orolig att jag ska klä av mig i Rosenhill. Det kände jag inte för idag, men vem vet, kanske imorgon? Kanhända, kanhända att dom ringer polisen då men som alla vet är jag ostraffad tidigare och jag är ute ganska snabbt!!!! Lunchen avslutades med att en riktig nice guy glimtade förbi! sen var det studier en liten liten stund.

Iväg till tandläkaren, "ganska mycket" fattigare nu, men vill man vara fin får man lida pin, det har min pappa sagt! Det är vår i luften och det brukar innebära att det ena ger det andra!!! En härlig årstid på g. Jag måste köpa nya utemöbler i helgen. Ikväll smäller det till klockan 21!!!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) vår
2) Grey´s Anatomy
3) Eric Hansen som handledare på c-uppsatsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0