Tom i bollen?

Jaha då är dessa två tentor gjorda. Dena ena tentan kändes bra, den andra vette fan MEN hoppet är det sista som överger människan. Paola och jag kilade ner på stan, vi var ganska tomma i huvet båda två. Åt en lätt lunch på Waynes, hennes kille dök upp men inte så länge, han skulle gå och permanenta sig NEJ MEN VAD SA JAG :-) han skulle klippa sig. Vi traskade runt ett tag tills det var dax att inta ryggläge (inte på stan) utan väl hemma i min sköna säng. Välbehövlig vila!!!! Jag är verkligen som ett spädbarn, sover massor och äter var fjärde timme. Sova är något som jag prioriterar högt. Jag sover mycket och ofta, det är där jag hämtar kraft. Fuskar sällan med sömnen!!

Idag är en bra dag för idag kommer min älskade unge. Efter att ha avslutat tulpanförsäljningen är hon min en hel vecka. Det är påsklov nästa vecka, då blir det till att aktivera mor och dotter. Barn ger energi och det behöver jag nu efter allt pluggande. Samtidigt som solen skiner på oss.

Det kommer flera inlägg, men idag är jag totalt tom i bollen.... jag behöver sömn, det är till att jobba imorgon!

Hasta la vista, babes!
I´ll be back :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) tentorna avklarade
2) min älskade unge anländer
3) en skön och mysig fredagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0