10 701 läsare på min blogg

Det här är kul, från den 27 sept t o m 11 november har jag 701 läsare på min blogg. Statistik är modernt och självklart vill jag oxå tillhöra den skalan av modernitet. Jag som är såååå himla nyfiken,  kan inte se vilka som läser och jag skulle så gärna vilja veta :-) passar självklart på att säga om man är nyfiken så håller man sig yngre. Men sörru ändra på körkortet och i passet, det kan jag inte OM jag inte anlitar någon som förfalskar det till mig. Men vill jag vara yngre då?? hmmm, kroppsligt JA, erfarenhetsmässigt NEJ! Men kommer det en god fé och landar, så visst fasen skulle hon kunna få justera både det ena och det andra. Förkorta  armar,  operera öronen, göra en justering av näsan, fettsugning vid magen MEN det finns faktiskt kroppsdelar jag är nöjd med, så det så!! Jag är nöjd med min mun, mina ögon och mina långa ben. Tänk att jag säger så här fast jag är svensk :-) men det skiter jag i!!

Tre positiva saker idag:

1) uträttat mycket på jobbet
2) Cityakuten och Prison Break
3) Vayamos Companeros


Kommentarer
Postat av: tove

jag läser, men det visste du ju redan :-)

2007-11-15 @ 10:32:34
Postat av: Lotta

Jaaaaa, du är en trogen läsare :-)

2007-11-15 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0