Det glittrar

Även om jag inte är ett dugg förtjust i julen dras jag ändå in i årets största försäljningsperiod. Skyltfönstren lever upp, det glittrar om kläder och rabattkuponerna från Lindex, HM och KappAhl bara ramlar in. Säga vad man vill men skyltfönstren är aldrig så vackra som när det nalkas julhandel. Eftersom jag är gammal dekoratör kollar jag alltid i skyltfönster och matchningar i butik. I Västerås är Indiska och HM helt outstanding. HM satsar mycket på sina skyltfönster och Indiska är alltid genomtänkt. Modet just nu är klänningar, åååå jag skulle kunna köpa fem klänningar om dagen. Det är bra modeller, passar gammal som ung! Införskaffade en röd klänning. Tyvärr hade jag ett par statiska strumpbyxor på mig på jobbet så klänningen var statisk som fan. Inte så lattjo och hade den slimmad runt benen.

Ååååå vad skönt med helg!!!

Tre positiva saker idag:

1) min nya röda klänning :-)
2) chips och dip
3) tack Lotta P för kylskåpsmagneten "Du är sån vän som alla önskar att det hade"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0