fantastiska 3 minuter och 14 sekunder

Idag har det varit bilkörning på hög nivå. När jag är själv i bilen sjunger jag högt, VÄLDIGT högt. Varför är alltid låtarna bättre i bilen än när man lyssnar på dem hemma? Nåväl, 2 gånger idag spelades den på radion. Jag är helt såld. Jag tänker inte skriva vilken det är ..hehe, det är bara och lyssna

http://www.youtube.com/watch?v=KHfyDxy8i5o&feature=related

Sen kommer jag och grannen osökt in på ämnet "spänning" i tillvaron. Men visst fan mår man bra av spänning, i alla fall gör jag det. Det kan vara så att man söker spänning och ibland finns den bara där. Det ger en kick med spänning. Det de som gör livet värt att leva! Samma här, visst är det tur att alla är olika. Men erkänn att det ger en liten extra kick ;-)

image440

Kidsen är härliga som vanligt

image441

Kan man klandra pojken :-) :-)
lite spänning blev det när jag sjöng "bä bä vita lamm" cirka 4 gånger

Tre positiva saker idag:

1) 3 minuter och 14 sekunder
2) spänning
3) tacokväll med min älskade unge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0