Jag hyllar ensamstående föräldrar

Ja då var det lönelördag och hysteri. Jag är en av dem som INTE fick något fallskärmsavtal så det blir till att jobba lite mer. Ensamstående föräldrar är bra rent av fantastiska. Det är till att fixa det mesta själv och jag vet att många har två jobb. Vissa stannar kvar i förhållandet för det vill ha trygghet fast det mesta är slentrian och att det inte vågar att ta steget och visst blir det slentrian efter ett tag, det blir väl det mesta? Men jag valde att lämna förhållandet och då blir det till att fixa det mesta själv. FAN VAD VI ÄR BRA :-)

Ett litet urval av nyheter från Gina Tricot!


image432

Söta Sandra

image433

Söta Hanna

image434

sen vare jag (lite suddigt men det är från jobbet inte krogen)

Tre positiva saker idag:

1) middag hos familjen Zetterberg
2) soft och stilla kväll
3) lördagsgodis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0