Min energi är dyrbar

Jag väljer själv vart jag vill lägga min energi på. Ibland blir man involverad i saker på grund av diverse omständigheter. Tjafs vill jag hålla mig utanför, jag fullkomligt HATAR tjafs. Det kan väl ändå inte finnas saker som absolut inte går att reda ut? Min förhoppning och det jag strävar efter är att reda ut konflikter, problem m m. Jag vill inte lägga energi på något en längre tid. Jag tar tag i det direkt för jag anser att min energi är det bästa jag har och den är oerhört värdefull för mig. Jag vet inte om jag är ett energiknippe. Många människor säger att jag är energifylld men är jag verkligen det? Nu fick jag en fin hälsning från en nära vän att jag ger henne massor av energi. Det värmer och det tackar jag för. Tillbaka till energi. Det går verkligen att utläsa min kroppspråk om jag tycker att det är tjafsigt. Vi människor har alltid ett val hur vi vill agera. Jag har en åsikt för tillfället och jag kan komma in i andra tankebanor. Jag har all rätt och förändra mitt tänkade. Winston Churchill sov på saken och detsamma gäller mig och alla andra människor. En sak är i alla fall säker: FAN VAD SKÖNT ATT MÄNNISKOR ÄR OLIKA!!!

Tre positiva saker idag:

1) gjort matlådor
2) städat
3) Grey´s anatomy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0