Kan brandmän, kan bålgetingar, så det så.....

På mitt jobb finns det olika sorters människor, det tycker jag är en bra kombination. Eftersom jag är en aktiv person själv så gillar jag människor som är aktiva. Jag får nys om både det ena och det andra så nu har jag en nyhet:

Bålgetingarna är namnet på ett nätverk av kvinnor som är yrkesverksamma inom skilda områden i Västerås.  Denna grupp har olika tillvägaångssätt när det gäller projekt som medlemmarna känner engagemang för. Dessa kvinnor jobbar idellt och för tillfället arbetar det med ett projekt till förmån för ett biståndsprojekt för barn i Lettland. De stödjer alltså gatubarnen i Riga. De har tagit fram en almanacka för 2008 och intäkterna går till dessa barn. Denna almanacka är fantastiskt vacker och välgjord, kvinnorna är väklädda och bilderna har tagits i elegant slottsmiljö. Kalendern kostar endast 99 kronor och kan beställas på: [email protected]

Här kommer lite smakprov från dessa damer, jag ska kolla om jag kan få fram fler bilder.
Det är en billig penning folks .......








Jag blir så trött ibland, när människor sätter på sig offerkoftan och har den på sig, dag ut och dag in. Visst väljer vi alla ibland och sätta på oss koftan men inte flera månader. Sen det här med drama-queen, det blir jag oxå så trött på. Vissa kvinnor vill verkligen agera med dramatik....

image377

ingen offerkofta på..........

Idag blev jag rädd för en person, mamma mia, jag kände en rädsla jag inte har känt förut.....

Tre positiva saker idag:

1) lunch med Lotta P och Mildred på Spicy
2) hittade en kjol
3) Greys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0