Har jag mognat om jag lyssnar på kroppen?

jaha då vare dax för en släng av en förkylning, ont i kroppen och huvudet! Orken bara försvann, jag som brukar var en alert flicka. Alla som känner mig vet att jag skulle kunna ställa upp i VM och sova! Jag skulle "lätt" vinna. Jag sover 8-10 timmar per natt. Är absolut ingen kvällsmänniska men är pigg på mornarna. Inte så pigg så jag sitter och väntar på VLT men vid 9-snåret har jag sovit klart. Efter att ha dumpat tentan tog jag mig ner på stan en sväng med min unge. Hon behöver nytt i klädväg. Då försvann orken och jag började frysa, huvudet sprängde. Hem och ner i säng. Nu är det bara och vila för så klok har jag blivit att jag lyssnar på kroppen! Feber är inte och leka med. Jag har tränat basket, jobbat m m när jag har haft feber, det är de definitivt slut med.

Tre positiva saker idag:

1) Ipren
2) tentan inlämnad
3) min älskade unge får passa upp på sin mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0