åååå jävlar va de snurra.....

image733

jag förbereder mig inför halkkörningen med vår minibuss

image734

tjejerna är redo

image735

jag föredrar praktik i s t f teori

image736

Amina råkade hamna ute i gräset

image737

vafan är kroken?

image738

Amina hittar inte heller kroken

image739

här var jag glad men efter några varv på halkbanan mådde jag illa

Det gäller och våga testa, vad är det värsta som kan hända? De var lite läskigt när Freddy körde och det bara snurra, När man får sladd är man aldrig förberedd men här sitter man och väntar... det var en trevlig eftermiddag trots att det var Valborg och alla andra på jobbet drog hem vid lunch.

Here we go again :-) har män verkligen så svårt att säga NEJ TACK. Generaliserar jag då? Eller är det som vanligt att männen håller dörren öppen? Nu är det så att jag dör inte av ett nej tack, Jag tycker det är bra att jag frågar för jag kan inte få mer än ett NEJ. Raka frågor kan ge raka svar, eller vad tycker ni män? Förmodligen kommer bloggen bli nerskriven av män och deras synpunkter :-) :-) :-) :-) .

Passion får man inte med alla men när man får det, då blir explosionen värre än nyårsnatten, KATJING....


tre positiva saker idag:

1) halkkörning
2) vårvärme
3) mozzarella





Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig blogg du har!
Jag återkommer!

2008-04-30 @ 22:04:12
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lotta

det tackar jag för!!
Välkommen åter!!

2008-05-01 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0