när man minst anar slår de till.....

Totalt slut i kropp och huve, ni vet alla hur mör man känner sig efter en riktig sväng av magsjuka. Även om det är för jävligt va de här en lindrigare magsjuka men tillräckligt för att jag ska bli totalt utpumpad. Det blir de där, törs jag dricka något eller inte. Äta kan jag slå bort fort, fast snart nalkas det kokt fisk och ris, fantastiskt gott. Det är i alla fall bra för magen.
Jag glömmer aldrig när jag blev matförgiftad, på julafton låg jag i badrummet och grät. Hade feberfrossa. Det var ingen lek och stackars Molly på julafton och allt.

Nu äre kokt fisk och ris som gäller, sen softa i soffan!
enda fördelen och va magsjuk är att man tappar något kilo men det går jag snabbt upp igen.

tre positiva saker idag:

1) vätskeersättning
2) blåbärssoppa och avslagen sockerdricka
3) DH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0