en mycket bra dag

vissa dagar känns det bättre så är det bara, istället för skitdagar som dyker upp ibland så har dagen känts stimulerande. Just nu letar jag efter ramar till mina gamla vinyl LP-skivor, att hitta ramar till 31,75 x 31,75 är inte lätt, har kollat runt i stan. Hittade några på nätet, 50 kronor styck, lagom pris. Då kan vissa av mina gamla plattor exponeras på några av mina väggar i s t f tavlor. Har även en hel kartong med gamla EP-skivor, herregud, vilka gamla godingar. Det står t o m datum på skivorna när jag köpte dem. Ska snart börja rota i skivsamlingen. Det blir säkert mycket nostalgi

bra grejer idag:
träffat Anette och Ewa från gamla jobbet
hade ett regnigt möte med Ramona och Andreas
pizzastund med Molly och Victoria
Lotta P ringde från Turkiet
sprang på restaurangägaren tre gånger, tror han förföljer mig :-)
tack för inlägget igår, du anonyme!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0