har man ett ben i det förflutna o ett ben i framtiden, så pissar man på nuet...



tittade ut genom köksfönstret och fick sen en naken kille springa runt och vara på sitt allra bästa humör



lite saft på vägen mot sandlådan



vilken liten goding



fullt ös i sandlådan

bra grejer idag:

ett mycket bra besök på arbetsförmedlingen med en väldigt aktiv arbetsförmedlare. Kändes bra hon gav mig lite nytt hopp och mer inpiration. Hon skrev i profil att jag är mycke aktiv i mitt jobbsökande.

Karro tog med sig sina säckar med kläder och krängde iväg grejer... den flickan kan shoppa hon :-) tyvärr vart bilderna lite gula från det ögonblicken

hejade på en trevlig kille men det är hans kompis jag vill träffa, en riktig läckerbit

promme med Lotta P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0