VISST kostar det att ligga på topp

Jag skrev igår om att om man har ena benet i det förlfutna och ett ben i framtiden så pissar man på nuet. Tänk så det är ändå. Vi tittar tillbaka på det som har varit bra i det förflutna och vi ser hela tiden framåt i form av planeringar och det kommer bli bättre och bla bla bla. Men nuet är inte så jävla lattjo jämt. Sen är vi olika som människor, det ska gudarna veta. Jag tycker hälsan är det allra allra viktigaste, nummer två är att man får in pengar och har ett jobb. Sen får allt annat komma längre ner på listan. Så hälsan har jag nu SKA jag ha ett jobb oxå.. Jag vill ha ett heltidsjobb så det går runt, det kan jag väl begära? Tre och ett halvt års studier på högskolan kräver att jag ska ha ett jobb. Just nu biter jag ihop och ihop. Ibland ställer folk frågan: bryt ihop eller bit ihop? vafan jag kanske ska bryta ihop ändå... men jag är såååå stark som människa säger alla, visst är det fantastiskt....

bra grejer idag:

promme i solskenet
vart på återbruket, en utav mina bästa vänner :-)
snart rensat klart i köket
tillskott i kassan
tack Lotta P för lånet av bilen



OK, visst kostar det och ligga på topp?! men topp och topp, Marianne når upp till toppen i många lägen men definitivt inte när det gäller längden. Det kanske syns på benlängden när vi sitter :-) vem som har längst ben...
Hursom helst, tack Marianne för support och stöd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0