ååååååååååååå vad jag längtar







image642

Jag fick en fråga av min dotter idag,
påsk eller jul?
påsken är min favorithögtid,
jag gillar alla härliga färger,
det är ljusare
det blir varmare (?)
dagarna blir längre
eftersom sommaren är den bästa tiden
så går det sakta men säkert framåt!!!
Ibland funderar jag varför jag har bott kvar i Sverige.
Jag som vill ha sommar jämt
ligga i en solstol och bara njuta
grilla lax och fläskfilè och en härlig sallad & tzatziki
bara vara utomhus
siesta under svala lakan
men det är långt dit
men en utav mina bästa vänner
det är
SOLEN!!!!!!

Sämst idag: vädret suger!!!!!!!!!

Tre positiva saker idag:

1) att jag åkte på föreläsningen fast lusten var noll
2) ledig i fyra dagar
3) myskväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0