Förbannande jävla cancer helvete!!!!

Helvetes-jävla skit-förbannade-helvete-fan-cancer helvete!!

det var min första reaktion när jag fick sista uppdateringen av en ung kvinna 29 år.
Cancerförändringar i ländryggens spinalkanal och huvudtumören har växt.
Nu sker det helkroppsröntgen för att kolla om cancern har spridit sig ytterligare
Någon form av cellgift sätts in!!
 
Jag blir berörd, jag känner en stort smärta i mitt hjärta, jag tycker att livet är så förbannat orättvist. Vad du känner kan jag inte ens föreställa mig. Du vet vad jag har sagt, livet är så förbannat orättvist det vet vi redan. Jag önskar verkligen att någon människa kunde göra en handpåläggning så cancern försvann från din fina kropp. En ung, klok, smart kvinna mitt i livet ska inte behöva drabbas. Ingen ska behöva drabbas.

så jag avslutar igen med:

Helvetes-jävla skit-förbannade-helvete-fan-cancer helvete!!

Hur svårt livet än är ska jag försöka att hitta tre positiva saker varje dag,
det tar emot vill jag lova!!

tre positiva saker idag:

1) min underbara dotter som jag älskar över allt annat på jorden
2) mina underbara vänner
3) jag är frisk

Kommentarer
Postat av: Sonia

Tack, Lotten...

2008-03-18 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0