HIPP HURRA MIN BLOGG FYLLER 1 ÅR IDA!!!!

Javisst ska den leva, javisst ska den leva, javisst ska den leva uti hundrade (?) år!!

Kroglivet i Västerås är ingen direkt hit men i min ålder kanske jag inte ska kräva så mycket. Det har blivit en del krogbesök genom åren. Viserligen går det upp och ner men utbudet är ingen hit. De flesta i min ålder säger samma sak. På  Harry´s tycker jag det är alldeles för mycke drägg, folk är tämligen asfulla och asfulla karlar som tafsar, det är b. Å är en mysig pub kan man väl säga men tyvärr finns det ingen dans. Sen har vi BMB så har många namn: Lyckohjulet, Vinst varje gång, Jurassic Park m m. Fördelen med BMB är att det har tre dansgolv, det gillar jag. Blandad musik och jag fullkomligt älskar och dansa. Men jag blir äldre och folk blir yngre som går dit. Vad ska man göra då? Öppna ett eget place? Eller bojkotta? Just nu är det med soffan som gäller, det är gudomligt skönt! En helg i en annan stad är att sikta på. Det får väl bli Stockholm by night! Miljöombyte är alltid positivt och näringsrikt!!

tre positiva saker idag:

1) min blogg fyller 1 år
2) smarrig lunch med Ivriga Illern
3) vart på gymmet

Kommentarer
Postat av: Tove

Grattis på ettårsdagen!

2008-03-09 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0