let´s dance people

image653

tänk vad jag har dansat i mina dagar, dans är bland de mest uppfriskande som finns. Känner jag mig lite ner så dansar jag... prova vetja ...

image654

fan det svänger...

image655

nog fan äre kul allt

image657

hahaha, vilken bild

image658

4 bugg och en coca-cola

image659

det här va några år sen, kanske syns på frissorna och jeansen
måste upp på vinden och leta

image660

schlagerfest

image661

japp här är vi i schlagerbaren

image662

vare är för dans har vi inte listat ut än???

image663

jag och Mollys pappa i ngn slags dans

image664

ivriga illern och Ylva dansar



Tina och Ylva



hehe....

Mia, Dermot, Ann och Tony vet bäst. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

vilka 10:or de skulle dela ut!!

Jaha då var det final i Let`s dance. Jag gillar Tony Rickardsson, han är en profil och han kan dansa han. Nu har Mat-Tina varit min stora favorit, jag tycker hon är så himla härlig med hennes leende. Jag har hållt på henne för jag tycker hon är riktigt riktigt bra. I finalen visade båda paren upp suveräna danser. Vilken underhållning men jag var enormt imponerad av Tinas sista dans! Rätt par vann!

Vinnare Foto: TV4

http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc
FY FAN vad roligt jag har haft till den här sången, för att inte tala om dansen. Så fort jag hör den vill jag bara dansa!!

tre positiva saker idag:

1) tacos med Molly
2) let`s dance finalen
3) ett fint mail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0