tankspridd, förvirrad, glömsk, virrig, tokig eller galen!!!

ja det kan man fråga sig vad som stämmer bäst in på mig? det är väl som en professor skrev förut att om man glömmer något så är man så fokuserad på vad man ska göra härnäst! Det MÅSTE stämma..... Idag la jag ifrån mig plånboken, det var ett tag sen. Men den låg mellan sätena i bilen och där ligger den i alla fall säker. Visst har det hänt att jag har ringt och spärrat korten. Faktum är att jag aldrig har tappat plånboken när jag har varit på krogen. Alltså måste jag ta en stänkare dagligen för att jag ska ha kolla på nycklar, plånbok och glasögon

tankspridd - njae på sätt och vis men jag har SÅ mycke tankar i mitt huvud om allt möjligt

förvirrad - neee det är jag inte

glömsk - bara när det gäller plånboken. glasögonen och nycklarna

tokig - jaaaa det är klart att jag är, det kan väl inte jag hjälpa att jag föddes sån

galen - jaaa det är jag oxå men det är för jag alltid hade basker på mig som barn

Tre positiva saker idag:

1) sovmorgon
2) ett trevligt samtal
3) träffat småkidzen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0