upp och hoppa skaka rumpan

jag skulle behöva tillbringa en hel dag utomhus, frisk luft tills jag stupar i säng. Jag behöver frisk luft i massor. Sen behöver jag massor med träning. Det är snart dags att börja springa och det ska bli en utmaning. Får väl börja lite smått med 2,5 km. Min optimistiske vän tyckte vi skulle springa milen i april. KATJING!!! nog för du vet att jag älskar dig men milen i april??? jag föredrar delmål i min träning. Det är ändå tur att jag är envis när jag väl sätter igång och tränar. Det är väl för intet jag har tränat i stort sett hela mitt liv. Herregud, jag har tränat tills jag har spytt och tills jag nästan ramlat ihop av utmattning. Den där häftiga känslan när jag är vältränad, den är så speciell. Nu är det beach 2008 som gäller så jag slipper ligga i vassen i sommar. I o f s låg Moses där och han blev upptäckt, eeeeh kanske kan va ngt??

image633

här är ett skäl till varför jag inte gillar lockigt hår. Min mamma rullade upp håret på mig när jag var liten plus att jag alltid fick ha basker på mig. Ååå ni undrar varför jag har blvit som jag har blivit!!!!!!!

Tre positiva saker idag:

1) gymmat
2) städat garderoben
3) ingen öroninflammation hos Molly

Kommentarer
Postat av: Sonia

Jag har tänkt ligga själv i vassen i sommar. Det får inte plats fler, så du får allt se till att ligga på stranden som alla andra så jag kan få hålla mig gömd ifred. :=)

2008-03-06 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0