VM i inventering

Årliga inventeringen på Gina, 1:a maj. I den nya fräscha butiken. Vi var sexton tjejer som fixade inventeringen och ingen behöver klaga  på att det INTE finns varor. Massor av fräscha kläder. Hittade ett par virkade hotpants i turkost, dessa kommer jag INTE och köpa. Däremot massor av fräscha klänningar. Måste jag bara köpa en klänning när jag vill köpa tio stycken? Tänk att kläder kan vara som ett gift. Vissa kläder står de mitt namn på så det måste jag bara köpa. Idag gick jag hem tomhänt kanske för att kassorna inte var öppna :-)

image740

samling i nya fina personalrummet

image741

inventeringsansvarig, världens bästa Ramona

image742

nog fan finns det kläder allt :-) här tog batteriet slut så jag kunde inte fota nå mer :-(

tre positiva saker idag:

1) inventerat utav helvete
2) träffat alla godingar på gina
3) kort men intensiv skrattstund med grannarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0