Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och sjuka.

  1. Jag älskar kuddar, jag har fem kuddar när jag sover och sover gör jag. VÄRLDSKLASS ca 10 timmar per natt
  2.  jag har diskmani, jag börjar nästan diska innan folk har ätit upp på tallriken. Dessvärre har jag inte städmani, det har min syster och det ligger inte i släkten
  3. jag har kysst fel kille när jag var i Västindien, Grenada. Min kompis sa att alla svarta människor ser likadana ut men jag svarade med att de gjorde de inte alls. Jag träffade en färgade kille och vi satt vid ett bord. Jag gick iväg på toaletten när jag kom tillbaka till bordet så kysste jag honom. Jag kollade på honom och tänkte "fan han hade svart t-shirt på sig och inte grön". Jag kollade upp och längre bort satt killen jag hade umgåtts med under kvällen. Jag ställde mig upp och skrek "OH MY GOD IS WRONG GUY!
  4. jag har slagit en kille i huvudet med en hammare när jag gick i skolan för han kallade mig flaggstång
  5. ...........
  6. jag gråter alltid floder när jag ser tv-program och sjuka barn
  7. jag har stått på scen och sjungit för 500 pers, hade endast druckit två öl 

Oj, vilken tur att det bara va sju saker jag ska skriva. Det finns massor med saker när man är så här gammal!



Grattis Barack Obama och USA! Första svarta presidenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0