Det gör ont!

Den sista veckan har varit tung, det har varit massa känslor och tankar som har kommit fram. För det mesta gör det ont, väldigt ont. Klumpen i magen finns där hela tiden. Idag när jag läste Sonias syster blogg så blev jag så ledsen. Det smärtar och se hur människor ska behöva gå igenom sånt här. Läsa hur de nära och kära har det, deras tunga sorg. Planering inför begravning med mera med mera. Jag vet att livet är förbannat orättvist, det är inget som har gått upp för mig nu men när man finns i närheten så är det rent ut sagt för jävligt. Sonia hade planerat sin begravning, hon ville ha en ljus begravning. Jag hatar begravningar men det är tyvärr en del av livet och självklart ska jag närvara. Det är lättare att acceptera om det är en äldre person, inte unga människor.

Alla dessa blommor är tillägnade Sonia!









bra grejer idag:
sökt jobb
städat
promme i regnet


Kommentarer
Postat av: Vania

Vilka vackra blommor Lotta. Liljekonvaljer var bådas favorit så jag kommer alltid tänka på Sonia när jag plockar en bukett hädan efter. Det gjorde jag förvisso i våras också när hon inte förmådde gå med själv och plocka dem.



Tänker på dig och är så tacksam för din otroliga värme. Tycker om dig så mycket Lotta!



Varma kramar

2008-09-11 @ 08:38:43
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vackra brunett!



Vilka fina blommor, var det ngt som Sonia tyckte om så var det blommor. Tänder ett ljus för skruttan varje kväll, samma ljus som jag tände för min farmor när hon gick bort. De känns nästan som att hon är närvarande där i lågans sken någonstans.



Kramar Lisa

2008-09-12 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0