ida är de min födelseda, tralala



fast jag är inte ett dugg ledsen för det, bilden ljuger
eller så är det
po po po poker face, po po po pokerface



Marianne bjöd på stora härliga munkar, lunch på Ruffino.
Hasse B joinade och jag fick ett resepresentkort!
Jag är så lycklig!
TUSEN TACK Marre och Hasse!!!!!!!!



Zandra bjöd på krabbdans
AMAZING!!!



TACK!
till alla fina, härliga sms!
och alla underbara hälsningar i facebook!
FAN det är inte så dumt och fylla år i alla fall

psst.... jag sjöng för mig själv i morse, i duschen,
jag må jag leva :-)
livet blir mycke roligare då!!

Kommentarer
Postat av: Vania

Hur har jag kunnat glömma din födelsedag? Varför har ingen via telepati hört av sig till mig? :)



GRATTIS du UNDERBARA KVINNA!!!

Hurra, hurra, hurra! :)

2009-01-25 @ 17:48:51
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0