Jag väljer livskvalité

Jobbade några timmar, sen tog Marie och jag en promme i vinterkylan. Jag hade så mycket kläder på mig så att jag svettades. Kände mig i alla fall inte som en Michelingubbe utan jag var verkligen rustad för kylan. Vilade lite i min sköna soffa därefter raka vägen in köket. Lagade en smarrig kycklinggryta som avnjöts tillsammans med min dotter, en utav mina bästa vänner Therese och hennes dotter Sara. Vi har alltid så himla mysigt när vi ses. Vi får utbyte tillsammans med våra barn. När det blir vuxensnack får de kila in på Mollys rum. Det blev glass, maränger, hemmagjord chokladsås och godis. VI bänkade oss i soffan med filtar och kuddar. Två filmer blev det,  båda var repriser men vad gör väl det. Sex and the city kan jag se om och om igen. Vilken härlig kväll. Kvalitetstid tillammans med människor jag tycker om stärker.


Kommentarer
Postat av: Vania

Vilken kvalitetstid det låter som ni haft med varandra! MYYYYSIGT! :)

2009-01-06 @ 19:04:38
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0