Vädjan

lev i nuet!

Många människor lever i det förflutna och i framtiden.
Vad gör ni med nuet?

Handlar det om acceptans?
Från min synvinkel anser jag att många människor flyr,
jag har själv flytt förr.
NU lever jag i nuet.
Visst planerar jag för framtiden
och visst tänker jag på det förflutna
men jag är i nuet.
Jag är närvarande!
Jag accepterar att jag är här och nu.

Det jag vill ha nu är semester,
men jag är här och nu och tar en dag i taget,
för om två veckor är det min tur att ha semester
OM jag längtar?
YES YES YES



Kommentarer
Postat av: V

Många kramar till Dig, Lotta!

2009-07-08 @ 00:24:31
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Du förtjänar det BÄSTA vännen!

Efter Regn kommer Solsken.



MASSA KRAMAR till bästa L8

2009-07-09 @ 00:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0