Heja Latte



Vilken härlig läsning i dagens Latte!
Jag sr fram emot en kanonkväll igen.
Biljetterna bara flyger iväg.
OBS! Öppettiden är 21-02

Vilken enorm tacksamhet jag har till alla mina underbara vänner, som skriver så enormt fina sms, är glada och stolta för min skull. Ni är bäst. Alla unga tjejer på Gina som utstrålar harmoni och glädje trots er ringa ålder. Tänk vad många yngre har kommit långt i sitt tänkade och agerande!

Idag är jag så förkyld som man bara kan vara. Men vad gör det?
Det är massa spännande på g, nytt jobb, nya människor, Guldstänk den 19 mars, YES WE CAN fest 21 mars och massa massa mer!
Jag ser fram emot en spännande vår!

Återigen: tack alla Ginor, Marianne, Pelle, Göran, Marie, Lena, Therese, Tina, Vania, Ann-Sofie, Ramona, Matte F, Lena, Stina, Åsa, Maj-Len, Maria, franska Eva, Evas mamma
och alla på fejjan
för alla fina ord ni har skrivit till mig, inte bara när det gäller jobb!
Härligt att ni kan leverera och inte bara tänka!

Så fort jag blir pigg då blir det: BOTTEN UPP OCH RESTEN I HÅRET!

Kommentarer
Postat av: Vania

Goddagens stjärnan - hoppas du kunnat sova någorlunda bra trots förkylningen - då jag antar att dina lyckliga känslor bubblat som bara den i kroppen :)



Vill bara önska just Dig en härlig dag idag!

2009-03-07 @ 14:26:28
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Ramona

Världens bästa Lotta!!! Man får ju MINST lika mycket tillbaka... så Tack själv!! puss på dä

2009-03-17 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0