idag är det ett halvår sen Sonia lämnade oss



Tänk att när jag är vid Sonias grav ger det mig kraft att jag kan påverka i stort sett det mesta här livet.
Jag trodde aldrig det när jag för ett halvår sen var på begravningen.
Jag tar med mig några ljus och jag borstar och snö!
Tre gånger har det hänt att solen har tittat fram när jag står framför hennes grav trots att det har varit molnigt.
Jag tror att hon finns där, för jag ler mot himlen och tänker: DÄR är hon den underbara människan och det mår jag bra av!

Halvårsdagar, årsdagar och födelsedagar är jobbigt för de närmsta.
Tänker på dig Vania, Kim och resten av familjen idag!

Kommentarer
Postat av: Vania

Tack - finaste Lotta, kan inte säga mer än så just nu!

2009-03-04 @ 15:55:06
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0