SM-guld och en toppenfest samma dag :-)

Idag är jag stolt Västeråsare, SM-guld till VSK!!!!



sen styling på Ett Strå Vassare



Underbara Lena fixade håret på mig och Marianne



Fina i håret, känns kul och stå med två stycken som knappt är över 1,50





Rob`n Raz spelade



Världens bästa Staffan i mitten



Dessa tre härliga män spelade under kvällen



Här samlar vi in alla biljetter



han kallade mig för tant men va rätt ok ändå :-)



Peter var glad och firade brorsans SM-guld



rak i ryggen, raka höfter, benföringen var ok MEN hållningen i axlarna....KATASTROF....











eftersnacket

Kommentarer under kvällen:

"nu kommer hon som tror att hon är något" sagt av en av gästerna om mig

"du är ett unikum" sagt av en gammal basketkompis

"jag älskar dig" sagt av en man och det hade jag ingen aning om

tänk vad människor kan... människor är intressanta!
Idag blir det pepsi och pizza :-)
tack alla gäster för en toppenkväll
och
tack personalen på Pluto, Patrik och hans bror, Staffan, Marianne, Hasse, Rob´n and Raz!!!


Kommentarer
Postat av: Tina i Falun

Ja du babe! Den människan som uttalade "nu kommer hon som tror att hon är något" har inte kommit långt i sitt liv.

Och du, det är bättre o tro att man är något, än att vara en grå, dammig och BITTER kärring!!!

Uttalandet att du är ett Unikum, är ju en komplimang som jag tror bara du kan få, för du är en otrolig människa.

"Jag-älskar-dig"-uttalandet, hmmmmm, jaaaaa, joooo, så känner säkert personen, men hmmmmm, hör jag panik eller?????

Tusen tack för ett trevligt telefonsamtal imorse..



Puss på dig......

2009-03-22 @ 14:52:15
Postat av: Vania

Älskade Lotta! Jag kan se att du hade en kanonkväll och denna gång verkade den vara hela natten dessutom :)



Puss på nosen

2009-03-22 @ 17:24:25
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Tess

Du va snygg som FAAN igår min lilla duva! Jag är sååå stolt över dig på alla sätt o vis! purre

2009-03-22 @ 20:59:00
Postat av: Andrea

Hej my friend va skönt att det gick att färga håret klart du ska känna dig fin å det blev du :) Kramis

2009-03-27 @ 14:04:40
URL: http://andreanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0