Ja eller nej?

Det står mig upp i halsen med allt som har med svininfluensa och göra. Det har funnit influensor i alla tider. Det har alltid förekommit att människor har dött av influenser. Ska vi vaccinera oss mot allt? Jag tänker inte vaccinera mig som det ser ut i dagsläget. Jag litar på mitt immunförsvar. Läste i Expressen att en man dött av svininfluensan. När jag läste vidare hade han inte fått vård. De får sjukhusledningen ta på sig. Jag är fullt övertygad om att hade han fått rätt vård hade han levt idag. Jag menar kan det separera siamesiska tvillingar som bara har en hjärna litar jag på vår sjukvård i världen.

Detsamma gäller med vaccin mot livmoderhalscancer. Jag visste inte att det fanns ett vaccin som ger skydd mot cancer. Det är väl något hela svenska folket vill vaccinera sig mot. Media blåser upp hysteri och läkemedelsföretagen tjänar pengar.... i don´t like...

Kommentarer
Postat av: Linda W

Åh, Lotta! Det där inlägget hade kunnat vara skrivet av mig, vi tänker exakt lika! Inget vaccin här inte! Men, hela familjen ligger å andra sidan i trolig influensa nu så vi har bästa skyddet ever ;-)

Kram Linda

ps ledsen att höra om din vän...

2009-11-25 @ 11:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0