Nonchanlanta människor ser jag som egoistiska människor

Jag återigen mött nonchalans, respektlöshet och egosim. Har tappat räkningen på hur många gånger jag mött sådana människor. Dessa människor tror att de bara handlar om dem. STACKARE!

Tror Kay Pollack vill att jag ska träna på att möta dessa människor ett tag till.
Eller så är jag utsänd :)) och ska se hur mycket jag tål!

Visst jag tål en hel del men det är så förbannat tråkigt och möta dem.
Lämna mig ifred och ta tag i era liv.
Jag har INGEN utav dessa egenskaper
TACK GODE GUD FÖR DET!

Ärlighet med stor ödmjukhet.
Det eftersträvar jag!

http://www.youtube.com/watch?v=oMsbvJBGVzk

Va rädda om varandra.
Du vet aldrig vart du möter den personen du har betett dig illa mot nästa gång.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0