En skön söndag!

Slog upp mina klarblå runt 9-bläcket, vickade på persiennerna "inte ett moln så långt ögat kan nå". Ut i solen med alla grannar och Molly förstås. Vi njöt till fullo hela dagen. Det var lite fika, korvgrillning m m. FANTASTISKT! Fler och fler slöt upp till vårat samkväm. RIktigt bikiniväder  m a o. Tog med mig småttingen Elliott, 5 månader, på en promme runt cityringen i shorts och linne. Jag gick omkring och log hela rundan, förmodligen trodde folk jag var full, för i Sverige får man inte gå omkring och skratta. Jag var inte full men log åt värmen. Det var en som ropade till mig "har du fått tillökning?" japp, svarade jag, men vet inte vem pappan är KATJING... tänk vad roligt det är att svara så :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) vädret
2) mysdag på gården
3) promme med Elliott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0