Jag klär av mig!

Skolan suger just nu, inge vidare motivation som vanligt. VI tog en liten lurre på kåren i solen som värmde mot våra vackra kroppar. Tog en liten promme ner på stan. Jäklar vilken goding som kom åkandes där vid cityringen..... mums filibabba :-) det är så härligt på försommaren. Sigmatorget lever upp, restauranger och fik tar ut sina utemöbler. Jag vill bara ta av mig mer och mer kläder, men realist behöver jag vara, måste i alla fall ha lite kläder på mig! Herregud vem vill gå in när man har varit inne hela vintern? Härligt och bara sitta och titta på alla människor. Hem till gården och tjattrade lite med grannarna.

image51

Måns, Nettan och Sara tar en bagge på kåren

image52

Jag, Paola och Ata

image53

Hälsade på snyggingarna Karro och Lina på Boomerang för en liten pratstund

image54

Idag kommer min älskade unge, nu är hon min en vecka. Vi tog en en tur till Therese, Sara och Viggo. Det blev tacopaj och pepsi. Smarrigt värre!!!


En jude och en norrlänning satt i bastun då juden sa:
- Jag ser att du också gjort en omskärelse.
- Omskärelse? sa norrlänningen. I Norrland kallas det för slitage.

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) vädret
2) en bil vid cityringen
3) myskväll med Molly, Therese, Sara och Viggo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0