Studera mera!

Nu är det bara studier som gäller. Humle och jag håller på med vår c-uppsats. För tillfället sitter vi och översätter artiklar från engelska. Ni kan förstå hur skojigt det är? Idag var det lite synd om Tommy för han hade skavsår...,
 
Nu är det sju veckor kvar av skolan och jag längtar som fan tills jag är klar. Det om något ska jag fira, det är en sak som är säker. Jag tror fanimej jag ställer till med fest! Har hållt på sen hösten 2004 med en termin på komvux då jag läste in fem ämnen på fyra månader HEPP... jag har inte pluggat på 20 år... men jag gav mig fasen på att klara det. Sen har det varit massa fristående kurser med inriktning på psykologi. Det sägs att dom som är lite psykiskt störda läser psykologi. Då undrar jag: VARFÖR LÄSER INTE FLERA MÄN PSYKOLOGI......... tjing tjing....


image56
Humle tar aldrig av sig jackan och går aldrig på toaletten. Han ser lite sammabiten ut, tror fasiken att det är skavsåret som gör sig påmint!

image57
Dumle däremot går ofta på toaletten och enligt Humle fluktar Dumle i bibblan! Om det är sant?
SJÄLVKLART, simultanförmåga och att förena nytta med nöje är mitt motto :-)

Jag har varit jätteduktig, städat, fejat, tvättat, gjort mat, hjälpt Molly med läxorna, sytt lite.... I morgon åker min unge :-( men en vecka går fort. Så imorgon bitti är hornen uppe, dax att förvandlas till Mr Hyde, har varit Dr Jekyll en vecka nu.... katjing!!

Tre postitiva ting som har hänt idag:
1) städat och grejat
2) jobbat som översättare
3) god middag med Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0