Riktiga kvinnor och män!

Alla har vi vår uppfattning vad som är en riktig kvinna och en riktig man. Meningarna kan gå isär det vill jag lova. Angående kvinnor så säger många "det där är en riktig kvinna" och så definierar de kvinnan. Får jag välja så tycker jag kvinnor ska vara välklädda, rena och fräscha. Jag har faktiskt blivit rädd några gånger i mitt liv när jag sett framförallt tre kvinnor.

image269

Uljana Semjonova som spelade basket i TT RIga. Jag och mitt basketlag mötte dessa på 80-talet. Behöver jag säga att vi fick storstryk? Matchen gick av stapeln i gamla Idrottshallen. Jag glömmer aldrig när dörren öppnades och hela TT Riga ramlade in med Semjonova i spetsen. Hon mäter 215 cm.... och jag var verkligen jätterädd!

image270

Den andra gången var när jag satt och tittade på friidrott, 800 meter damer. Då kommer tjeckiskan Kratochvilova springandes och hon spran fort, jävligt fort på ren svenska.

image271

När Ludmila Engqvist tog sitt OS-guld var denna kvinna tätt i hälarna på Ludmila. En bulgariska vid namn Svetla Dimitrova.

Är dessa riktiga kvinnor?


Sen är det då dessa härliga män:

image272

The one and only, Michael Jordan, en av guds gåvor till kvinnan

image273
Ato Boldon från Trinidad

image274

och Will Smith

GUD vad jag är glad att dessa underbart vackra män finns så jag har något att vila ögonen på.
Vackra som gazeller!! Det är så bra och blogga för jag får tycka vad jag vill....

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) promme
2) solsken
3) pluggat




Kommentarer
Postat av: annica

Långa tjejen var skapligt läskig... hjälp... henne skulle man inte vilja möta i en mörk gränd... :) I dag flyttar jag jippi Kram kram

2007-08-15 @ 13:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0