Ärliga blå ögon

Ååååå vad jag älskar människor som är ärliga! Vissa människor är så bra och ge konstruktiv kritik och vänder det negativa till det positiva. För vad är det värsta som kan hända egentligen? Jag blir hellre kritiserad än att folk snackar bakom min rygg, det gillar jag inte! Nu är jag varken Moder Teresas syrra eller en lärjunge som GUD har sänt ut, alla kan inte gilla mig och det är inget jag strävar efter. Jag är som jag är! De människor jag inte gillar lägger jag inte någon energi på, de bara finns! Men jag accepterar dem! Jag har varken tid, kraft eller lust att prata om människor som jag inte gillar. Det är samma här, de som vill läsa min blogg, GO FOR IT och de som inte vill kan klicka vidare till en annan sida. Visst är det fiffigt med valmöjligheter? Vi människor får tycka vad vi vill och tänka vad vi vill. Ett privligeium tycker jag!!



Det här är INTE min syrra

http://www.youtube.com/watch?v=47GJdMGwXAE&feature=related

EN SAK ÄR SÄKER, JAG ÄR INTE BITTER!!!!

Tre positiva saker idag:

1) mina nya skor
2) mysig lunch
3) tjejsnack i 12 C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0