Måste jag tänka vuxet?

Idag var det samling vid pumpen. Theresé, Tina och Björte kom på besök. Tina och Björte bor ju numera i Falun och är på besök lite då och då. Det är värre med mig, jag har bara varit i Falun en gång sen Tina flyttade upp. Det är dax och skärpa till sig. Nåväl det var inte tyst många minuter. Vi hade t o m halvlek med allt vad det innebär, ringa, smsa, kisspaus, rökpaus m m. Sen körde vi andra halvlek av massa prat. Vi tre tjejer är lika pratglad och visst få Björte komma in mer och mer i samtalet. Therese: jag vill inte att Erik ska vara ledsen att han inte fick komma med, han får följa med nästa gång :-) Vi hinner reda ut många begrepp på kort tid och en sak är säker, vi har ett tempo som få hinner med. Men vi har väldigt väldigt trevligt. Vårat välkända begrepp när vi inte vill höra sanningen är förstås: nu hör jag väldigt dåligt vad du säger!!!!

Förhållande är alltid lika intressant och diskutera. Jag som är lite singelskadad numera tänker alltid singularis. Mitt hjärta är jag rädd om, det har fått många smällar. Men vafan man är inte mer än människa. Vem vet när man blir kär igen. Det lär nog märkas!! Numera blir jag oftast förtjust, men inte i vad som helst och vem som helst. Men en sak är säker jag har lagt det gamla bakom mig! Åååå vad jag älskar och skriva på bloggen, jag får tänka och skriva hur barnsligt jag vill men lämnar aldrig ut någon annan än mig själv!!! Det här är min egen lilla dagbok!

pssst: jag har fortfarande inte fått ngt sms eller mail :-)

image504

tre utav mina absolut bästa vänner: Tina, Theresé och Björte! LOVE YOU!!!

Tre positiva saker idag:

1) mina underbara vänner på besök
2) promme
3) softardag




 


Kommentarer
Postat av: Lilla Tina

Gud vad snygg Molly har blivit....du får hålla i henne....;)

2007-12-27 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0