Stående ovationer i Västeråshallen!!

Varje dag är den andra lik. Plugga, plugga, plugga. Tommy, Paola och jag nötte med den kvantitativa delen. Lite fusk är det för Tommy behöver bara kolla igenom det en gång sen kan han det. Det gäller inte för mig!! Jag får nöta utav helvete. Men vafan gör man? Kan inte både vara snygg och smart :-)

Var hos Cissi på Kalufsen och gjorde naglar, , hennes mage är stor nu. Det är min med men jag är inte gravid, eller är jag de? Neee klart jag inte är.
image14

Sen var det till att stressa hem, svira om och bättra på sminket. Var och hämtade mamma, hon skulle gå med någon väninna. Jag packade ner allt, biljetten m m. När jag kommer till Västeråshallen är biljetten borta!!!!!!!!!! (nu ska ni inte mobba mig i skolan och säga att jag ska leta i expeditions låda för Lottas borttappade saker)". Den är helt pustväck, totalt borta. Någon måste ha trollat bort den. Letade en sista gång i bilen, spårlöst försvunnen. Först vart jag arg i 5 min sen tänkte jag: hmmmm hur ska jag lösa det här? Klart jag löste det, kilade iväg till luckan och tänk så konstigt: Jag kände hon som satt där..... VILKEN SKRÄLL :-). Jag fick knata in och möta upp Lena och Annelie. Lena är en av mina ABSOLUT bästa vänner, vi har känt varandra sen vi var 13 år. Tänker inte berätta hur många år det är..... I o f s har Lena både den ena och den andra meriten. Hon har spelat mandolin och varit med i Frälsningsarmén TROTS det är hon min bästa vän :-). När jag ska gå och sätta mig. Gissa vem som sitter bredvid mig? Jo min egen lilla Frida Karlsson från skolan. Får hon ta kompledigt nu Tommy och Paola? När hon tvingas umgås med mig på sin fritid? Vi tar diskussionen imorgon i bibblan.

Sen kom han BJÖRN SKIFS i egen hög person. Han känns så ödmjuk och jordnära. En mångsidig artist som bjöd på en spektakulär show med massa gamla hits förstås. Humor har han och självironi det gillar jag. Han får fyra getingar av mig. Showen avslutades med stående ovationer i en proppfull Västeråshall. Michalangelo var hans extranummer och den var het som fan. Men gillade när han sjöng lite Dr Hook och 
Creedence Clearwater Revival. Nostaligi!

Björn Skifs kände inte igen mig, KONSTIGT!! När jag jobbade på Stadium så kom han inom som kund. Jag kilade fram till honom och frågade om han sökte något speciellt. Då log han mot mig som bara Björn Skifs kan och sa: Du är den fjärde som frågar, men visst jag söker en sjal! Oooooo i like it! Han skrev en autograf som jag skulle sätta upp i personalrummet, det gjorde jag aldrig, jag tog hem den.

Nu är jag tröttare än nånsin. Sov gott alla sötnosar PUSSILUSS!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) Björn Skifs
2) nagelvård
3) vänskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0