Det är tur att jag är glad i alla fall

Studera mera, trallalalalalala. Hur ska det gå till? Jag behöver sömn ....  häromkvällen var jag uppe till 23.30, det ni som säger att jag lägger mig efter Bolibompa. Var i skolan 8.15. Gänget åkte till Eskilstuna och redovisade vår fältstudier om orättvisor vid vårdnadstvister. Gänget fick bra betyg av läraren, lägga till lite referenser sen var det klart. Vill ni läsa om arbetet, kolla länken:

http://www.mdh.se/isb/kurser/bc0120/VT07/36.pdf


image133

Bambinallen och Humle

image134

Jag och Sara njuter av pausen

image135

Gänget tar en fika

image136

Vad tror ni jag väljer? fortsätta plugga eller sitta kvar?

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) vårat arbete gick bra
2 min älskade unge kommer
3) promme

Kommentarer
Postat av: Vonny!

Kul att det gick bra med arbetet. Hoppas du kan få lite ledigt sen ..
Och jag antar att du satt kvar ...
Ha en bra helg!

2007-05-25 @ 11:09:40
URL: http://kloker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0