NU är det svårt och babbla :-(

Tänder behöver vi för att tugga, om ni inte visste? jag åt lite jordnötter och vips, så gick en tand av. Det första jag tänker är "nu fladdrar pengarna iväg", för att gå till tandläkaren är defintivt inte billigt. Hursomhelst så har jag svårt för att äta och babbla. Fördelen är att jag kanske tappar ngt kilo. Det är svårare när jag inte får babbla, det gör ont på tungan för det är vasst, så jag måste försöka vara tyst. Nu är inte det någon lätt grej för mig! Imorgon blir det tandläkarbesök, äntligen. Herregud, jag kan bli för smal och babblar jag inte undrar folk om  jag är sjuk.

Tre positiva saker idag:

1) DH
2) sova, sova, sova
3) rakhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0