dan före dan, före dopparedan

så kan jag väl säga fast det inte är jul :-)

OM det ska bli skönt och få se solen? JAAAAAA

OM det ska bli skönt och ta några dopp? JAAAAA

OM det ska bli skönt och ladda batterierna? JAAAAA

OM det ska bli skönt och sitta på en uteservering på kvällskvisten? JAAAAA

OM det ska bli skönt och lägga sig ner på en solstol? JAAAAA

OM jag ska ligga och halvslumra med en bra bok? JAAAAA

OM jag ska köpa Bacardi Ruzz? JAAAAA

OM jag ska få maximal njutning? JAAAAAA

Det är alltid lika najs och åka på charter jag vet oftast vad jag får men jag ska aldrig säga aldrig!

Tre positiva saker idag:

1) packat flitigt
2) känslor
3) http://www.resfeber.se/se/weather/cgi-bin/show_forecast.cgi?partner=&dest_id=357004


image703




Kommentarer
Postat av: Tina

Ha så himla skööööönt!
Kram Tina

2008-04-16 @ 20:03:35
Postat av: tove

Trevlig resa :-)

2008-04-17 @ 11:24:36
URL: http://ramsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0