jag är så glad att jag har humor!!

Jag fick ett sms idag och där stod det:

Hörde precis på radion att det gick en naken tjej me blommig hatt och rullator på motorvägen.
Vill du att jag ska hämta dig?

Jag fullkomligt älskar såna sms, det är så härligt när jag sitter för mig själv och asgarvar. Mera såna sms så jag får skratta. Det är så härligt och skratta, den sköna känslan jag får i kroppen. En roligt historia, ett roligt mail eller människor som är underfundiga med skämt, I LIKE!

image665

jaha då har vi varit på planeringsdagar i Ramnäs.
Här är det poser på hög nivå

image666

Här har det avnjutits en smarrlg lunch

image667

här njuter tjejerna av lite vårsol

image668

Vackra damer

image669

självklart ska jag göra ett Stina hopp (ingen större skräll) men den som fotade var inte riktigt me...

image670

glada miner

image671

här är det charader av bossen

image672

har ingen direkt aning om vad hon gör här :-)

image673

her hip´s dont lie...

image674

jaaa vad ska man säga? alla har sina favoriter när det gäller huvudbonader :-)

image675

jag är lite rädd som vanligt!!

image676

maja min maja....

image677

juryn överlägger, det är OLIDLIGT spännande

image678

nu ska jag berätta en hemlis :-)

image679

nu ska jag visa hur man dansar....

image680

här kommer "hotta brudar" från IE

image681

jag håller en lite låg profil som alltid :-)

image682

jag förstår inte riktigt vad ni säger :-)

image683

nja, lite dans är väl aldrig fel!!

image684

dansvärldsmästarna

image685

Hon fixar hoppet OBS det är jag som fotar :-)

image686

ja här har jag redan hoppat... men fotografen var inte riktigt me

image687

VM i tandpetning

image688

visst blir självporträtt fantastiskt bra....
nåväl puss på er

Tre positiva saker idag:

1) prisa GUD, skatteåterbäringen är på G
2) mina underbara vänner och grannar
3) i löööv my bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0