ingen vet det jag vet en hemlighet.....

Visst är det härligt med hemlisar? Jag blir som en barnunge när man får höra en hemlis eller berätta en hemlis för någon nära kompis. Förtroendet mellan vänner är så unikt och värdefullt. Jag vet att det jag berättar stannar hos mina vänner och de mina vänner berättar stannar hos mig. För mina vänner vill jag inte byta bort för något i världen... jo kanske för George Clooney hahahaha... tror ni alla känner igen er när ni får höra en hemlis så ni nästan tappar hakan? haha vad roligt det är!!

Kolla här, den finns redan o lyssna på:

http://www.youtube.com/watch?v=hoVjxY_J7os

Tre positiva saker idag:

1) gymmat
2) sovit middag
3) berättat hemlisar och fått höra hemlisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0