nu äre payback time....

2 329 läsare och 110 inlägg. Hur går det ihop egentligen? Är mina läsare nyfikna i en strut....hehe...jag ger er men vad får jag av er då mina kära läsare :-)...ok, jag ber om det, men kan jag inte få lite flera inlägg, snälla ni. Eller så är det typiskt svenskt och hålla lite koll men inte skriva något! Jag menar  jag är också en väldigt väldigt väldigt nyfiken person. Nyfikenheten utvecklar människan anser jag. Nu är jag lite trött på att skriva på den här bloggen men jag ska stå ut till mars för då firar jag ett år. Eller så kommer jag igen starkare än nånsin med mina sunda och mina sjuka tankar...... så nu får ni alla läsare peppa mig och skriva vidare eller peppa mig till och lägga ner.

B t w så är jag fortfarande singel men fortfarande vid liv. Är relativt singelskadad men mår prima ändå. Vart är min drömprins egentligen? Lupp och förstoringsglas hjälper inte. Jag fick en kommentar av en kvinnlig arbetskamrat att den mannen måste matcha mig därför blir det svårt. Vare så du sa, eller????

tre positiva saker idag:

1) promme
2) Grey`s
3) det är ljusare

Kommentarer
Postat av: Milla

Ok, jag erkänner jag är här och läser men lämnar inte allt för ofta någon kommentar. Klart du inte ska lägga ner, no no nu är jag också ute i singelträsket, och tjejer behöver stötta varandra. Så fortsätta skriva här, tack :)

2008-02-27 @ 20:48:06
Postat av: tove

Jag vinkar ju ibland, så MIG har du iallafall koll på, eller hur? :-)
Kram och keep up the good work!

PS Din blogg ligger under mappen "Feel Good Bloggar" i
mina favoriter....

2008-02-28 @ 08:30:54
URL: http://ramsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0