Vad är fakta och vad är skitsnack?

Det är så skönt med fredagar. Jag sprang hem som en ivrig iller! ÄNTLIGEN, ryggläge i soffan. Underbart skönt! Let`s dance är ett trevligt inslag, jag menar finns det nå bättre och titta på människor som dansar. Vissa är så jäkla duktiga så man blir förbannad. De har inga leder i kroppen. Nåväl några starka drinkar och man är världsmästare, det är så vi funkar. Visst är det härligt, alkohol förstärker!!! Det finns så många härliga danser. nu är inte jag någon älskare av gammeldans. Jag gillar mer rytmiska danser där det svänger rejält och det ska det göra på lördag!

En rolig sak som jag fick höra idag av en kvinna som har passerat 50: hon sa att hon dricker YES varje morgon för det löser upp fett.... haha sån humor, I LIKE

Tre positiva saker idag:

1) boobisarna är friska den här gången med
2) C & D
3) Let`s dance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0