vem fan hällde sömnmedlet i morgonjuicen?

Hur i helskotta kan man vara så trött en hel jäkla dag? när klockan ringde imorse var jag på Sicilien med min dotter och hennes kompis. Det var sol och värme, vi traskade runt i hettan. Neherå, prick 6 väcktes jag av Shakira i o f s är det relativt trevligt (alltså hon var inte hemma hos mig :-). När jag vaknade tänkte jag bara kort och gott: VARFÖR, VARFÖR??? hade behövt lyftkran in i duschen, tog en lång dusch. Om jag vart piggare?? absolut inte. Iväg till jobbet och träffade alla mina pussgurkor (jobbarkompisar) när jag träffade dem vart jag ännu tröttare........... :-) :-) möte halva dagen, åt lunch och jag vart ännu tröttare. Pepsi max och godis inte ens de hjälpte!!! Då börjar jag faktiskt fundera om jag lider av något allvarligt. På eftermiddagen höll jag nästan på att somna framför datorn. Nu är jag en skapligt pigg kvinna. Men inte idag!!! nehe gott folk, dax att ta en resa till solen och en sak är säker: SNART SMÄLLER DET!!!!!

En sak är säker: visst ser det enormt skönt ut!!!








Tre positiva saker idag:

1) pepsi max och godis
2) ryggläge
3) ett nice telefonsamtal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0